۴ طرح درمانی با اعتباری بالغ بر ۳۳۶ میلیارد ریال در رفسنجان به بهره برداری رسید.

۴ طرح عمرانی و درمانی در رفسنجان به بهره برداری رسید

امروز دوشنبه با حضور مسئولان رفسنجان و خیران شهرستان رفسنجان،  ۴ طرح درمانی، شامل: خانه‌های پزشک، خانه بهداشت و مقاوم سازی بخش‌های بستری بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان با اعتبار بالغ بر ۳۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

طرح مقاوم سازی و بهسازی بخش‌های بستری بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) از جمله جراحی زنان، جراحی مردان، کودکان، cssd (بخش استریل) و … که به همت خیران و نیز اعتبارات دولتی  با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال انجام شده بود، مورد بهره برداری قرار گرفت.

خیر گرانقدر مرحوم فخار و نیز مرحوم سعیدی در زمان حیاتشان حمایت‌های مالی در زمینه درمان داشتند و خانواده‌های آنان در این حوزه پیرو راه پدرانشان در امر خیرخواهانه هستند.

حسین رضایی، فرماندار رفسنجان در این آئین از پای کار بودن خیران در بخش سلامت و درمان قدردانی کرد و افزود: بخش بیمارستان‌های دولتی شهرستان در حوزه ارائه خدمات بهداشت و سلامت جامعه بسیار تلاش دارند و بیمارستان خصوصی تسکین هم در حال ساخت است و در این عرصه حضور بخش خصوصی هم حائز اهمیت است.

وحید محمدی شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان حضور برخی خیران در حوزه بهداشت و درمان را ستودنی دانست و گفت: چون دولت به تنهایی نمی‌تواند حمایتگر باشد؛ بنابراین بخش خصوصی و خیران در این خصوص باید بیش از پیش به عرصه آیند.

وی تصریح کرد: دولت تاکید دارد که حوزه بهداشت و سلامت باید مورد حمایت قرار گیرد؛ بنابراین بدون کمک خیران قطعا دولت نمی‌تواند موفق باشد.

خانه بهداشت در خنامان افتتاح شد

خانه بهداشت منطقه کم برخوردار و محروم خنامان با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در این آئین نیز حسین رضایی، فرماندار رفسنجان گفت: دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار دارد و  بدین منظور از هیچ تلاشی برای ارتقا بخشیدن این مناطق در همه حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، درمان، زیرساختی و … فروگذار نیست.

محمدی شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این آئین  گفت: اهتمام ویژه دولت و نظام برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و محروم اعم از حوزه سلامت و بهداشت قابل تقدیر است.

عباس اسماعیلی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم  گفت: سهم رسیدگی به مناطق کم برخوردار و محروم رفسنجان در حوزه بهداشت و درمان ۳۳ پروژه است که به تدریج در حال اجرا و بهره برداری هستند.

خانه بهداشت در خنامان قرار است به جمعیت این دهستان؛ یعنی ۱ هزار و ۳۲۸ نفر خدمت درمانی ارائه دهد.

خانه پزشک عرب آباد رفسنجان افتتاح شد

خانه پزشک عرب آباد با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و قرار است جمعیت ۶ هزار و ۲۰۰ نفر اهالی عرب آباد، همت آباد و مهدی آباد سردار از خدمات رسانی پزشک این خانه بهره‌مند شوند.

خانه پزشک در لاهیجان رفسنجان افتتاح شد

خانه پزشک روستای لاهیجان از توابع بخش مرکزی رفسنجان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی به بهره برداری رسید.

جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان این منطقه ۷ هزار نفر است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://kermanrasanehonline.ir/?p=9678

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: