پایان کار سید محمد حسینی پس از ۳۳ ماه و همزمان با آغاز کار مجلس دوازدهم /سید محمد رفت. سید محمود می آید؟

به گزارش خبرگزاری کرمان رسانه، ساسان والی‌زاده‌ مشاور فرهنگی و رسانه‌ای معاونت پارلمانی ریاست‌ جمهوری اعلام کرد: رئیس‌جمهور با استعفای حسینی موافقت و وی را به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی خود منصوب کرده است.

رئیس‌ دولت سیزدهم در جلسه هیأت دولت، با توجه‌ به استعفای‌ حسینی از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، از خدمات و زحمات وی قدردانی کرد.

وی از حسینی به‌عنوان چهره‌ای علمی، فرهنگی و انقلابی یاد و بر استفاده از تجربیات و توانمندی‌های وی در سنگرهای دیگر در دولت مردمی تأکید کرد.

در بخشی از متن استعفای معاون سابق رئیس‌ دولت سیزدهم خطاب به رئیسی امده است: اینک در پایان دوره مجلس یازدهم و شروع به کار مجلس دوازدهم به نظر می رسد ترجیح بر این است که فرد دیگری جایگزین شود.

همزمان با انتشار خبر پایان ماموریت محمدحسینی در معاونت پارلمانی دولت و تصمیم رئیسی برای پایان دادن به حضور او در دولت، شنیده‌ها حاکیست که سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران جایگزین سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌شود.

حسینی‌پور اخیراً با حکم مخبر معاون اول رئیس جمهور به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب شده بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://kermanrasanehonline.ir/?p=10004

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: