شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه را تایید کرد/حسن پور، دوستعلی و سلیمانی بعنوان منتخب مردم تائید شدند

هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه (۳۱ استان) خبر داد.

هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان لحظاتی پیش از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه و ۱۸۹ حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

بر اساس اعلام نظر سخنگوی شورای نگهبان حوزه انتخابیه کرمان و راور، از مهمترین حوزه های انتخابیه در کشور که با جنجال آفرینی کاندیدای خاص و تمامیت خواه با ابهام آفرینی و جریان سازی های عجیب و غریب مواجه گردیده بود مورد تایید قرار گرفت. در این حوزه شورای نگهبان با بررسی های دقیق، به دلیل وجود برخی تخلفات،پس از ابطال آراء ۴ صندوق اخذ رای به دلیل اینکه در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نمی گردید صحت انتخابات این حوزه را اعلام و شهباز حسن پور و مجید دوستعلی بعنوان منتخب مردم اعلام گردیدند حوزه انتخابییه بافت و رابر نیز به دلیل اینکه اختلاف آرا با نفر دوم کمتر از ۲٠٠٠ رای بود مورد اعتراض قرار گرفته بود که در پایان این حوزه انتخابیه هم مورد تائید و یاسر سلیمانی بعنوان منتخب مردم این حوزه اعلام گردید.

شایان ذکر است شورای نگهبان در این اطلاعیه صحت انتخابات در حوزه جیرفت و عنبرآباد را هم بررسی و ضمن تائید این حوزه، بهنام سعیدی بعنوان منتخب مردم اعلام گردید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://kermanrasanehonline.ir/?p=9808

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: