تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات، مسئولین برگزاری، مسئولین تبلیغات، مسئولین امنیت و همه‌ کسانی که به‌نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.

تشکر رهبر انقلاب از ملت ایران به خاطر حضور در پای صندوق های رأی

پورابراهیمی؛ تجربه تلخ انتخابات این دوره و وضعیت نامناسب در برگزاری انتخابات

در روزی که رهبر انقلاب حضور مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه را حماسی و بزرگ و یک جهاد خواندند و از مسئولین برگزاری، تبلیغات و حفظ امنیت نیز تشکر و قدردانی نمودند

نماینده خاص پشت تربیون مجلس، بعنوان کاندیدای کرمان، برگزاری انتخابات را یک تجربه تلخ خواند.

امیدواریم نهادهای امنیتی – نظارتی به این موضوع ورود نمایند.

با اعلام نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حذف نماینده پر حاشیه استان، شاهد رفتارهای غیر متعارفی از سوی وی هستیم که حداقل با شان نماینده ای که چند دوره ردای نمایندگی برتن داشته هیچ مطابقتی ندارد.

رفتارهایی که نه در راستای صیانت از آرای مردم که بیشتر در راستای منافع شخصی این نماینده همیشه جنجالی ارزیابی می شود.

اینکه تا دیروز این نماینده خود را مرد قانون و انقلابی جلوه می داد و امروز که توسط مردم از صحنه حذف شده با رفتارهای خارج از قاعده با زیر سوال بردن سلامت انتخابات به دنبال این است که کلاهی برای خود بدوزد حداقل برای مردم جای تعجب ندارد.

چرا که مردم به خوبی می دانستند نماینده ای که مدام با هزینه کردن از اسم حاج قاسم به دنبال وصله و پینه کردن خود به انقلاب است با این روش نخ نما شده چه اهدافی را دنبال می کند.

حالا نماینده ای که تا دیروز هیاهوی انقلابی نمایی هایش گوش فلک را پر کرده بود به جای پیگیری اعتراض خود از مسیر قانونی با جنجال آفرینی آب به آسیاب دشمن می ریزد و صدور پیاپی بیانیه ها و هیاهوی رسانه ای اش که جز ایجاد هزینه برای نظام و خوراک رسانه ای برای ضد انقلاب دستاوردی ندارد تنها یادآور رفتار هایی است که زمینه ساز آشوب و فتنه ۸۸ گردید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://kermanrasanehonline.ir/?p=9791

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: