بزرگترین همایش سرمایه‌گذاری کشور در کرمان

بزرگترین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با عنوان “کرمان آیدکس ۲۰۲۴” در کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان رسانه ، همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری و توسعه کشور در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان با با ارائه مجموع ۲۵۰ پروژه در بخش‌های مختلف در حال برگزاری میباشد.

همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری که با عنوان آیدکس ۲۰۲۴ شناخته می‌شود به دنبال معرفی و ارائه راهکارهای تخصصی در همه زمینه ها بوده و امید است بتواند هرچه بیشتر در معرفی واقعی ظرفیت‌های استان کرمان به‌ویژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌ موفق باشد.

این همایش با محوریت اتاق بازرگانی میزبان سفیران خارجی، مدیران بخش‌های مختلف کشوری و استانی و نمایندگان مجلس شورای‌ اسلامی است.

در این همایش تلاش شده ظرفیت‌های موجود استان کرمان روایت و کرمان به عنوان مقصد مهم گردشگری در کشور شناخته شود.

همچنین این همایش در پنل‌های تخصصی در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ظرفیت‌های انرژی، گردشگری، تامین زیرساخت، صادرات و تجارت بین‌الملل و توسعه فناوری و هوش مصنوعی و کسب و کارها مورد بحث قرار خواهد گرفت
این همایش با برپایی نمایشگاهی با غرفه های ویژه سرمایه گذاران و ارائه فرصت های سرمایه گذاری در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان سعی دارد در رفع نیازهای توسعه پایدار در کرمان ایجاد فرصت کند.

این رویداد از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان در حال برگزاری است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://kermanrasanehonline.ir/?p=10007

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: