نقشه فرار از کانال فاضلاب ناکام ماند/جعبه سیاه پسته ایرانیان دستگیر شد.

طبق اطلاعات موثق رسیده به کرمان رسانه، هفته‌ی گذشته «آقای م.ط.ر» که از او بعنوان جعبه سیاه پرونده بزرگ فساد در شرکت پسته ایرانیان(از شرکت های منحل شده زیرمجموعه صندوق بازنشستگی مس) نام برده می شود،به طرز حقیرانه ای در حال فرار از منزلش و از طریق کانال فاضلاب دستگیر شد.

طبق شنیده ها با دستگیری وی و در راستای انتفاع بازنشستگان زحمت کش مس،افزایش حکم غرامت چهار میلیون دلاری این پرونده به ده میلیون دلار (نزدیک به شش هزار میلیارد ریال)بسیار محتمل به نظر می رسد چرا که وی باید پاسخگوی بسیاری از جمله بازگرداندن معادل شش میلیون دلار دیگر از سرمایه های بر باد رفته‌ی مس به بازنشستگان باشد.

این متهم که طی چهار ماه گذشته تاکنون فراری بود، این بار نیز قصد فرار از منزل واز طریق کانال فاضلاب را داشت که با هوشیاری مأموران ناکام ماند.

پرونده شرکت پسته ایرانیان که بیش از ده سال مفتوح و در انتظار تعیین تکلیف بود در دوره مدیریت دکتر خرمی شاد بر شرکت ملی مس به صورت جدی پیگیری و به جریان افتاد و حکم قطعی پرداخت مطالبات شرکت پسته ایرانیان صادر تا هزاران میلیارد از سرمایه بر باد رفته بازنشستگان زحمتکش شرکت مس به صندوق برگردد.

پیش از این نیز « ر.ک» در جریان همین پرونده محکوم شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://kermanrasanehonline.ir/?p=10150

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: